مصاحبه آرشیو خبر ها
متاسفیم از تساوی / باید مقابل رئال از هر نظر آماده باشیم

متاسفیم از تساوی / باید مقابل رئال از هر نظر آماده باشیم

یوونتوس که قهرمانی خود را مسجل کرده امروز در شرایطی مقابل کالیاری بازی کرد که بیشتر ، بازیکنان ِ ذخیره یووه در میدان حاضر بودند . آلگری پس از تساوی 1-1 یووه برابر کالیاری در مورد بازی گفت .

" نباید مساوی می کردیم و این چیزی نبود که ما برای آن تلاش کرده بودیم. البته کالیاری هم انگیزه های متفاوتی داشت و بدنبال گرفتن نتیجه در خانه ما بود . اما ما هم 3 امتیاز را می خواستیم که متاسفانه در دقایق انتهایی از دستش دادیم "

" من متاسف هستم که بسیاری موقعیت را از دست می دهیم و در دفاع هم خوب نیستیم، اینکه بازیکنانی پس از مدتی بازی کنند اصلا آسان نیست و این چیزی بود که ما امروز از آن صدمه دیدیم "

" البته بازیکنان من تلاش خوبی کردند ولی نباید برخی اشتباهات رُخ میداد و ما می توانستیم پیروز باشیم که نشد "

یووه قهرمانی خود را مسجل کرده و این 3 امتیاز شما را به چیزی نمی رساند ..

" بله، ولی ما همیشه برای پیروز شدن تلاش می کنیم و برای ما مهم این است که در هر بازی که به میدان می رویم برنده باشیم "

" گرفتن اسکودتوی دوم در یک تیم دیگر بسیار زیبا است، امروز روز بسیار خوبی از نظر حمایت برای ما بود. هواداران بعد از مسجل شدن قهرمانی مان ما را بسیار بهتر تشویق کردند "

پوگبا ؟

" او 55 روز بازی نکرده بود و این آسان نیست، اما بازی بسیار خوبی انجام داد و نشان داد که می تواند ما را کمک کند . او بازیکنی است که در میانه میدان تاثیر زیادی دارد و در حمله موق عمل می کند "

گلی که زد ..

" می توانست موجب پیروزی ما شود، تا دقایق آخر هم با گل او برنده بودیم که متاسفانه نشد . اما خوب است که او توانست بازگشتش را با گل جشن بگیرد "

او چهارشنبه بازی می کند ؟

" پس از بررسی وضعیتش ما از او استفاده می کنیم، پوگبا 2 روز ِ تمرینی خوب را با ما گذرانده . او بازیکن جوانی است و فیزیک بدنی خوب و قدرتمندی دارد "

بازی با رئال ؟

" بازی سختی خواهد بود و ما می دانیم که در خانه حریف قدرتمندی بازی می کنیم. رئال در بازی رفت هم تیم بسیار خوبی نشان داد، آن ها ستاره های زیادی دارند و مطمئنا در زمین خودشان برای صعود تلاش می کنند "

" اما ما هم با یک ذخیره خوب در بازی رفت، به مصاف رئال می رویم. بازگشت پوگبا و استراحت ِ بیشتر بازیکنان می تواند ما را کمک کند . باید با نهایت تمرکز و تلاش برای فینالیست شدن بجنگیم "

" من فکر می کنم بجز صحبت هایی که در مورد بازی و تاکتیک می شود باید به شخصیت بازیکنان هم توجه شود. بازیکنان من شخصیت بالای خود را نشان دادند و من از همین خصوصیت آن ها راضی هستم "

" امیدوارم که چهارشنبه هم مانند بازی که در تورین انجام دادیم با قدرت و منظم بازی کنیم و از لحاظ ذهنی آماده جدال با رئال باشیم. بازیکنان من برای شکست رئال چیزی کم ندارند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: